Sunday, May 10, 2009

Hari Umi

Hari ini, hari Ibu, tapi yang menyambutnya Umi. Pagi ni, 'nek ibu' yang kami anggap dia nenek datang, dan kejut aku tidur.



Aku terus cium pelok dia, sebelum Umi.

Nek Ibu menangis terharu dengan kami bertiga.



Dia kawan baik arwah nenek, dan dia memang diamanahkan untuk jaga kami oleh nenek.



Sempena hari Ibu ni, satu hari, ayah umi dan adik-adik yang lain bawa Ibu jalan-jalan..



Petang, aku balik awal dari office dan terus singgah KLCC beli donut. Umi suka donut.



Awal minggu ni, aku pegi beli barang dapur kat JJ, speacial untuk Umi. Barulah aku tau macam mana susahnya beli barang dapur. Ha ha ha.



Selain ni adalah hadiah yang aku beli. Tapi takmaula tunjuk. Segan plak..



Malam ni ingat nak ajak Umi makan kat Hokaido, tapi Umi dah masak.. kuah lemak cili api. yezza.

No comments:

Post a Comment