Saturday, April 11, 2009

bulan 4 musim mengawan

Hy kawan-kawan
Haa, sebelum hadir ke rumah Marini, aku check jadual aku sepanjang bulan ini. Lala. Dan rupanya, ada lagi tiga majlis perkahwinan para sahabat aku akan berlangsung dalam minggu depan dan minggu seterusnya.

Hahaha..

Sebenarnya, hari ini aku agak sibuk dengan beberapa perkara yang belum setle lagi, dan aku hampir terlupa perkahwinan Marini. Haha, pembantu baru aku (hehe) masih lagi dalam peringkat percubaan dan dia agak kurang biasa susun aturkan jadual aku.

Sampai aje aku terus duduk dengan YB Zul, yang tengah borak dengan ayah marini, dato kamal.

Tak sampai lima minit, bos karangkraf Datuk Hishamudin plak dan isteri satu meja ngan aku.

Kemudianya, Azmin plak sampai, dan duduk satu meja ngan aku. Haha. So meja aku dah penuh dengan orang-orang besar. Aku tak pakai baju batik. Haha.

Anwar sampai lepas zohor, dan bila dia dah sampai, ehem, aku say Hi dan apa lagi cabutla..

:D

Anyway majlis marini best, dan saya kebahagian seluruh hidup.



haa ini gambar yang diambil oleh kawan aku.


No comments:

Post a Comment