Tuesday, July 7, 2009

Program Amal dengan pelajar Sekolah Ilmi

Aku rasa tahap kesihatan aku, tengah kritikal. Tapi, siapa tahukan kalau kita senyum dan gelak?

Tapi aku suka untuk tidak kelihatan sakit. :)

Ini hari, aku gembira. Pergi melawat Sekolah Ilmi. Ada program bersama pelajar.

Yang aku gelak, aku diperkenalkan kepada pelajar dengan nama abang, tapi kenapa ada diantara mereka panggil aku Uncle? Ishhhh!!!


Seorang pelajar tanya aku," Kenapa abang pakai kasut sekolah?" dan aku tak tahu untuk jawab apa.


Dan mereka memberikan aku senyuman. Program selepas ini di rumah bakti. Ada mana-mana universiti yang ada awek cun nak panggil aku datang?

Ops, lepas program, semua pelajar yang rata-ratanya pelajar darjah dua dan tiga berebut-rebut mintak autograph sambil kata, "Abang-abang, saya ada kakak yang hot!"

Dan serius aku conteng je kertas-kertas A4 dorang sambil dicemburui oleh rakan-rakan lain.Lu orang tak percaya? Check la facebook gua!

No comments:

Post a Comment